Gratis verzending vanaf €75 (BE) en €125 (NL)

Home » Verzending en retour

Verzending en retour

Versturen jullie ook naar andere landen? 

Ja hoor! Voor Nederland bedragen de verzendkosten 8€. Voor andere landen kan je best met ons contact opnemen via info@caromama.be 

Levertijd

Heb jij je bestelling afgerond? Zodra we je betaling ontvangen hebben (meestal meteen), krijg je van ons een bevestiging. Afhankelijk van het moment waarop je bestelt, verzenden we jouw pakketje nog dezelfde dag of ten laatste de volgende werkdag met Bpost.

We streven er naar je pakje binnen de 1 à 2 werkdagen te leveren. Soms kan het echter drukker zijn bij BPost (bijvoorbeeld Kerstperiode) waardoor het iets later geleverd wordt.

 

Levermogelijkheden

Je kan bij je bestelling aangeven wat het leveradres is. Dit kan anders zijn dan het facturatieadres. Pakjes worden altijd verstuurd naar het opgegeven leveradres. Je kan het pakje ook altijd zelf komen afhalen in De Pinte na afspraak.

Retourneren: 14 dagen bedenktijd

Natuurlijk zien we liever geen pakjes heen en weer reizen. Toch kan het best dat een product toch niet aan je verwachtingen voldoet, en dan mag je dat uiteraard retourneren. 

Herroepingsrecht

Volgens de wet heeft elke consument binnen de 14 dagen na levering het recht af te zien van de aankoop van een product, zonder een betaling van een boete en zonder opgave van een motief. 

Indien je op deze mogelijkheid beroep wilt doen, kan je de goederen terugzenden in de originele verpakking met gebruikmaking van de meegeleverde retoursticker. Wij nemen alleen producten in retour aan in originele, onbeschadigde en ongebruikte staat. Wat geretourneerd wordt, moet nog verkocht kunnen worden. Vermeld zeker je bestelnummer of factuurnummer bij retour.

  • Terugsturen kan 14 dagen lang. 
  • Het terugsturen van je pakje is gebeurt via een aangeboden retouretiket. Dit is NIET gratis.
  • Belangrijk: het product moet compleet en ongebruikt zijn en zich nog in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden. 
  • Pakketten die tijdens de terugzending zoek raken bij retour-transport kunnen we niet vergoeden.

Voor sommige producten moeten we helaas wel een uitzondering maken:

  • Yoni-eitjes kunnen niet omgeruild worden omwille van hygiënische redenen
  • Producten in solden. 

Hoe werkt het?​

Je hebt twee manieren om te retourneren:

Via de post:

  1. Download het juiste retourformulier in de bevestigingsmail (na uw bestelling).
  2. Stop het retourformulier samen met de artikelen in de doos.
  3. Plak het adreslabel op de doos. De kost van een pakje te retourneren wordt afgehouden van het totaalbedrag 
  4. Breng het pakje naar de post of een postpunt in de buurt en geef het daar af. Vraag een bewijs van afgifte en houd dit goed bij.
  5. Zodra we de retourzending ontvangen, kijken we deze na. Als aan alle voorwaarden voldaan is, volgen we de retour voor je op. Je kan kiezen voor een omruiling, een tegoedbon of een terugbetaling. De terugstorting gebeurt binnen de 10 werkdagen (afhankelijk van je financiële instelling) na controle van het artikel op het rekeningnummer waarmee je de bestelling plaatste.

Via de praktijk

Stuur je het pakje liever niet terug met de post? Dan kan je het ook terugbrengen naar de praktijk in De Pinte. Wij controleren het pakje meteen. Als alles in orde blijkt te zijn, ontvang je de terugbetaling binnen de 10 dagen.